• Zestaw mikroskop + teleskop + lornetka LabZZ MTB3 Levenhuk

Dostępność Mało
EAN 611901504889

Zamówienie telefoniczne: 660992161

Zostaw telefon

Zestaw Levenhuk LabZZ MTB3 jest wymarzonym prezentem dla ciekawego świata dziecka. Obejmuje on trzy przyrządy optyczne mikroskop, teleskop i lornetkę. Wszystkie zaprojektowano specjalnie z myślą o potrzebach małych obserwatorów, a zarazem wyposażono w parametry dorównujące dorosłym modelom. Zestaw pozwoli dziecku zanurzyć się w niezwykłe tajemnice otaczającego nas świata badać mikrokosmos, odkrywać wszechświat i obserwować życie fauny.

Właściwości:

• Doskonały pomysł na prezent
  • Zajmujący zestaw naukowy
  • Zestaw trzy w jednym: mikroskop, teleskop i lornetka
  • Ponad 20 akcesoriów w zestawie
  • Do mikroskopu dołączone są narzędzia do przeprowadzania eksperymentów
  • Teleskop nadaje się również do prowadzenia obserwacji obiektów znajdujących się na ziemi
  • Futerał na lornetkę dołączony do zestawu

Mikroskop

• Levenhuk LabZZ MT3 to klasyczny mikroskop biologiczny z podświetleniem dolnym. Obrotowa głowica modelu przeznaczona jest na trzy obiektywy. Okulary dołączone do zestawu umożliwiają powiększenie na poziomie 150x, 450x oraz 900x. Mikroskop ten umożliwia badania przezroczystych próbek, takich jak gotowe preparaty.
  • Podświetlenie mikroskopu zasilane jest bateriami, a urządzenie łatwo można zabrać ze sobą na wycieczkę, do szkoły lub do znajomych. Podczas obserwacji przy świetle dziennym można korzystać z podświetlenia za pomocą lusterka, aby nie zużywać baterii.
  • Zestaw zawiera wszystkie narzędzia niezbędne do przygotowywania preparatów mikroskopowych i przeprowadzania ciekawych eksperymentów.

Teleskop

• Levenhuk LabZZ MT3 to teleskop refrakcyjny o powiększeniu do 120x. Dzięki niemu pierwsze kroki w świecie astronomii stają się łatwe i przyjemne. Teleskop pozwala młodym odkrywcom wszechświata zobaczyć piękno planet Układu Słonecznego i księżycowych krajobrazów. Zestaw zawiera także lustro diagonalne umożliwiające uzyskanie obrazu o prawidłowej orientacji pionowej i przeprowadzanie obserwacji naziemnych.
  • Teleskop osadzany jest na prostym montażu azymutalnym, doskonałym dla początkujących użytkowników, i posiada stabilny, aluminiowy statyw o regulowanej wysokości.

Lornetka

• Levenhuk LabZZ MT3 to kompaktowa lornetka z pryzmatem dachowym, lekkim korpusem z tworzywa sztucznego oraz 4-krotnym powiększeniem. Ten niewielki przyrząd doskonale nadaje się do obserwacji intrygujących widoków podczas długich spacerów w plenerze. Lornetka ta sprawi, że Twoje dziecko poczuje się jak prawdziwy odkrywca i poszukiwacz przygód! Model posiada soczewki wykonane ze szkła optycznego i pokryte przeciwodblaskową powłoką, które pozwalają na uzyskanie obrazu o wysokiej jakości.
  • Lornetka doskonale nadaje się do obserwacji w ciągu dnia. Jej soczewki zbierają dużo światła i dają jasny, wyrazisty obraz. W zestawie znajduje się futerał, pasek oraz ściereczka do czyszczenia elementów optycznych.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis